3 år redan

idag äär det min och rikard´s 3års dag. jag kan verkligen inte fatta att vi varit tillsammans i 3år redan... tiden har sprungit iväg verkligen.. ojoj sen sitter man här och tänker tillbaka på den tiden och funderar på vad har man gjort under dessa 3 år då? vad har man hunnit med?

- jag började skolan började läsa till undersköterska på moa lärcentrum,

- jag har förlovat mig,

- jag blev sambo,

- vi har haft två lägenheter

- blev gravid och fick världens underbaraste son

- jag såg min pappa gå igenom cancer behandling.

- mina föräldrar säljer huset och skaffar mindre lägenhet.

- jag har fått nya underbara vänner


jag kan inte fatta att detta har hänt mycket ska man vbara med om verkar det som. jag har säkert glömt en massa som hänt under dessa tre år kan ju inte hålla koll på allt ju. men en sak är säkert jag är något jag inte varit förr. JAG ÄR LYCKLIG. och nästa sommar blir lyckan större då vi blir familje gudomlund för då gifter vi oss. älskar min rikard och våran son. mitt liv kan inte bli bättre nu.


vad dagen har att erbjuda det skriver jag om sen för nu ska jag mysa med min underbara familj och äta lite frukost...


puss och kram alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0