en annorlunda dag

ja ni idag har det inte skett mycket haft långtråkigt hemma blir så när man inte har något att göra.. men men så är det. gick över till yia-ting en säng med på kvällen och bestämde mig för att köpa dera gåstol till vincent då våran gått sönder då det är skönt att slippa leta efter en sådan mera då...

sen vann vi 4 splitter nya däck på tradera med för endast 208kr och dom finns i närheten med jipppiii

sen vann rikard två par solglasögon till mig ett par blåa och ett par rosa...


det var den dagen det har nu även sett sommaren med göran och fasiken så rolig den var

nattnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0