en låååååång dag

igår var en lång dag......

börja med att vi åkte till pappa och lämna av en vagn så han kunde flytta på frys och sånt och sen åkte vi till öb och köpte lite kryddor och sen bar det av till italiano och hämta en pizza att dela på. sen hem och mysa lite för kl 14 åkte rikard till sin kusin och tillsammans skulle de åka till växsjö eller hur fasiken det nu stavas och hämta en cyckelvagn så rikard kom inte hem förens vid 22 och en annan kunde inte göra så mycket hade konstant kramp i mina fötter igår men men myste med vicent och sen kollade jag på oc säsong 1


det var väl gårdagen det


bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0