flyguppvisning och onda fötter

ja som rubriken lyder är detta ingen bra kombination men men skam den som ger sig..

åkte och hämtade simon och sen åkte vi ut till malmen för att se flyguppvisningen. mötte upp ewa med barnen och även robert där ute. var kanon trevligt och riktigt roligt faktiskt kul att se alla gamla plan flyga igen. sen hade ställt upp stora lastflyget som man fick gå in i och titta och sen så skulle den lyfta senare och det var riktigt häftigt att se en så stor kaloss lyft som en fjäder....

åkte hem vid 4-5 men jag satt i bilen från halv fyra för fötterna gav upp totalt då simon höll mig sällskap och det var ju snällt. kan inte fatta att min bästa vän är hemma i stan igen är ju underbart skönt att han klarade skolan utan problem är stolt...


middagen idag blev korv, pommes och sås....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0