fotosession

idag är dagen D äntligen vad JAG HAR LÄNGTAT

idag är dagen då jag och mina vänner ska ha en girls night only och fota oss och sen partaja hos ewa

kommer bli så kul. jag ska till ewa vid 11 och hon ska fixa min make och mitt hår kommmer bli kul att de vad hon har hittat på för roligt. sen åker vi alla en full bil ewas bil så den är ju stor med till fotostudion och blir fotade...



självklart fick ju jag ett migrän anfall mitt i det hel och fick lägga mig i en timme och vila sen fick jag en macka av andreas och var fit for fight igen.

hade riktigt kul. nu bär det av till mc donalds och käka sen hem och festa hos ewa

bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0