heidi och tomas

idag bar det av till stan skulle träffa heidi och tomas för första gången på nio månader och de fick träffa lille vincent för första gången gud tiden har sprungit iväg man hinner knappt med ju.

det var hur kul som helst att se dom igen fikade på coffehouse by george alltid lika gott men dom är inte lika duktiga på att göra kaffe latte som dom var förr.

sen efter att jag fikat med dom gick jag till simon för det var dags för den lille att äta mat och sen somnade han och somnin och jag kollade på tv och så snacka vi lite. vid halv sju åkte jag hem med en fall färdig buss för den stannade ju hela tiden och gick knappt att starta.

men men hem kom man och det stod grillat på listan mumma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0