hjälpa simon

idag har jag varit på stan med simon, hjälpte honom med adressändringen och sen var vi på arbetsförmedlingen och herre jävlar vad folk fan jävla helvetes studenter ohh hatar ams en dag som denna. satt i 2 jävla timmar för att få skriva in sig suck men men när det var gjort tog vi en lunch och sen gick vi hem till honom och jag bytte på vincent och fixade lite sen kom rikard och hämtade oss och så åkte vi alla till maxi och handlade lite....


sen lämnade vi simon hos sig sen åkte vi hem och åt middag sen gick jag över till yia-ting och umgicks lite.....

det var den dagen det

kommer lägga in en massa kort snart med men ja telefonen vill inte som jag vill


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0