inte haft lust

blev ett par dagar utan text har inte haft någon lust helt enkelt tyvärr men men så är det ibland..
yia-ting och familje kom hem från london i tisdag sovit en natt i sthlm med och dom hade med sig saker till vincent, två tröjor, två nappar och ett par byxor kanon fina. tack så mycket.
senhar jag varit hos ewa lite i veckan med trevligt trevligt. annars harf veckan varit lun och så.... inte gnjort för mycket. rikards föräldrar var här i onsdags och tvättade och grillade lite. det var gott och trevligt. är så himla trött om dagarna nu får knappt sova om nätterna det bara kramapr i fötterna hela tiden tyvärr men men vad ska man göra bara att vänta på alla papper och beslut sen kan man boka tid så ca 2 månader till minst får jag ha denna idiotiska smärta men men jag är van tyvärr....

sover ingetg om nätterna tack vara kramperna. inläggen som jag måste ha kostar med alla undersökningar och shit 2350:- jaaa precis vad man har i bakfickan bara sådär ehh nej inte direkt...

idag har vi tagit det lugnt vakna och var extremt sugen på glass så vi åkte till smultronstället i sörping och käkade glass och gud så gott det var mumma... sen på hemvägen åkte vi förbi en loppis där köpte jag en fin ljushållare till värmeljus...

sen åkte vi hem och har bara tagit det lugnt. yia-ting och familjen skulle kommit över men det blev inställt. ska väl ner till ewa snart och hämta mina leggins jag glömde där här om dagen....

kommer in lite bilder vi senare tillfälle. har som sagt nada motivation tyvärr vet ej varför


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0