läkar besöket

dagen började med familjemys som vanligt och tack vare min underbara sambo kunde jag liogga kvar i sängen för han tog hand om vincent för mina fötter krampade som fan. men men man är väl van.
skulle ju 'ndå till läkaren idag. passade på att lägga in några annonser på blocket åt pappa och en av sakerna vart såld direkt...

hos läkaren gick det väl bra. fick veta att graviditeten gjort mig plattfot och att jag även har sent invända fötter så jag behöver special sulor så får gå till löpkliniken och fixa detta sprionga till mamma sen och l¨na pengar i värsta fall suck men men vad ska man göra..

efter läkaren åkte vi och handla för en vecka framåt och sen åkte vi hem och lagade mat blev pasta och köttfärssås.

även tagit kort på lite saker som jag ska lägga upp på blocket och tradera i morgon,,,,


här koommer kort på mitt lilla <3



sötnos



tittut mammas hjärta



Kommentarer
Malin

gud vilken underbar söt pojk ni har..

2010-06-07 @ 19:40:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0