lite blandade bilder

här kommer lite bilder från söderköping
bilder från när lisa matar vincent med glass
och även lite annat



leka lite i väntan på glass



för många glassar att välja mellan




hmm äta glass neee tar leksaken istället



min favorit



rikard valde en stjärnskott



och jag tog min favvo en brodway



självklart ska ljuset i våra liv ha glass



så söt man kan vara



tindra är så glad i sin lilla kusin



kusinerna



tant lisa snäll hon ger glass populärt hos vincent



va? vem? vad? vad vill ni det är min glass!!!!



våra grannar har svårt att se vart parkeringsplatsen är



sötaste i världen



lille maxen med så klart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0