reumatologen

idag fick vi sovmorgon. vincent somnade ju om i våran säng till kl 8 så det var ju helt underbart sen upp och äta frukost alla tre. sen strax efter nio kom anders och hämtade sin borrmaskin men han skulle lämna den till pappa sen så vi kan ha den ett tag till måste sätta upp två gyllor, ett nyckeskåp och en tavla på balkongen.

efter att anders varit här pkte vi till sjukan för rikard skulle till reumatologen och göra någon undersökning och fick ny medicin och så.. och jag var hos mamma och höll henne sällskap.

sen åkte vi en sväng till pappa och sen hem och när vi kom hem kom svärmor och svärfar för dom skulle tvätta lite.

just nu är rikard iväg med håkan till motala hittade en tvättmaskin där som var 3 år gammal för 500:- så det var ju bra. får se när han kommer hem.....


resten av dagen blir lugn händer inte mycket mer idag. jag ska hänga upp de två skaninger jag tvättat så..

höres i morgon bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0