till värna och grilla

i söndags var vi i värna och hade det bra rikard skulle laga roberts bil och sen låg jag och vila medans svärmor hade vincent det var skönt behövde sova lite...

grillade lite med blev kläskfilé, klyftpotatis och bearnaise sås och sen kryddsmörs fyllda champinjoner som vi la på grillen... gott gott gott...

vincent har varit sitt underbart charmiga jag men lite gnällig med men det är alla barn... han var lite trött bara. så svärmor tog vagnen och gick en sväng och då blev han nöjd pch somnade....



mammas sötnos


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0