torsdag 17/6-2010

idag har det varit en lugn dag skulle träffat christin på stan men det blev inställd stackaren har så  hinla ont i sin nacke och armar för hon har haft diskbråck. men ska ses nästa vecka istället.

så jag traskade bort till lilla ewa och fikade lite och snacka lite. sen vid 13.30 kom rikard och hämtade mig och vi åkte till bornensberg och hämtade däcken vi vann på tradera.

och sen släppte han av mig hos ewa igen och då var även yia-ting och max där så vi hade lite trevligt.

väl hemma tog jag det lugnt med min underbara familj,....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0