torsdag

idag har man umgåtts med ewa nästan hela dagen. börja med att vi åkte ut till ikano och där stod anna men sonen hugo och väntade på oss. gick omkring där och dom shoppade men jag hittade inget som föll mig i smaken. hitta dock en mysdress till vincent en kanin dräkt med öron och tuss i rumpan ja allt...

efter ikano åkte vi hem till ewa och fikade och vincent fick i sig lite mat. och sen åt han kex som bara den. sen röjde vi i hennes klädskåp och hon fick den ur rensad. jag fick med mig lite hem tack tack...


kommer komma lite bilder i helgen på ewa och wille tog ett kanon kort på dem....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0