akuten i onsdags

lyckades till slut övertala pappa att åka till akuten i onsdag dock på eftermiddagen kom upp vid halv fyra och fick komma in före kön eftersom han har en diagnos och sen sin ålder så in på en brits och vänta på att få en bdömning. sen ut i ett av båsen och ligga och vänta på läkaren och det tog ju sin tid och sen in i ett tredje rum och då kom läkaren ganska snabbt ändå och undersökte pappa grundligt och så. han var inne på samma som jag och misstänkte med att pappa hade lunginflamation igen och ville ta prover på pappa och sen beroende på provsvaren så kanske det blev en ny röntgen.
och ut i korridoren igen fjärde platsen vi hamnar på. så jag ringde till mamma och sa att det var nog bäst att hon kom upp och sa åt henne att göra sig klar så skulle jag ringa bror min som fick hämta henne.

så upp kom mamma och de kom och tog prover och det blev en evig väntan och sen blev det i alla fall röngen för proverna visa att det fanns en infektion i kroppen.

sen kom den eviga väntan på röntgensvar för det var tydligen högtryck på röntgen. 01,20 fick vi svaren och pappa fick antibiotika för lunginflamaion och sen hade han tydligen urinvägs infektion på gång och sen fick han ögondroppar för han hade ögoninflamation med. rikard hämta oss 01,30 och så körde vi hem dom och sen kom vi hem kl 2 på natten och la oss direkt och sen vakna vincent 05,00 och ville ha mat och sen igen kl 8 så det blev inte mycket sömn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0