äntligen fredag

idag börjar vi med att vakna till underbara nyheter. idag fyller pernilla år och hennes födelsedags present blev en son som ska heta jesper... jesper föddes i natt så grattis pernilla. ha en underbar dag gumman det är du verkligen värd. så nu har lille  ja eller stora benjamin för han är ju inte så lite mera blivit storebror..


resten av dagen kommer vara lugnt ut och fara lte som sagt och fixa med lite papper och sen en sväng till pappa och umgås lite och sen hem och ha fredagsmys. middagen idag blir antingen fläskfilé, taco sås och klyftpotatis eller så byter jag ut fläskfilen mot peppar biff,,,, får se berättar väl i kväll vad det blev för middag.

inatt har inte vincent väckt mig som han brukar han vaknar annar alltid en gång i timmen från kl 4 till kl 7 för han vill ha sin napp som han tappat för han sover men inte idag vakna kl 7 av att han boffa i vaggan och då var det dags att gå upp och göra frukost ändå så det var kanon och jag som somna elva med så jag fick sova underbart....


se om man ska ge sig på att rensa lite i köket i helgen och kanske kasta lite skit är ju inte långt tills vi flyttar nu. och i lägenheten befinner sig nu golvläggarna så det är jag jätte glad för och om några dagar går tapetseraren in och börjar så allt är klart när vi flyttar in...

ska bli så otroligt skönt med balkong som faktiskt är stor och sen att vincent får ett eget rum med ska bli skönt...

tiden bara springer i väg för i morgon är min prins 4 månader gammal.....


skriver mera ikväll eller om något händer under dagen. bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0