bilder från lägenheten

tagit lite kort från nya lägenheten som nu är under renovering det kommer aldria bilder så fort dom har tapetserat klart dom hade tydligen två veckor på sig men går nog fortare än så tror jag.

får ni ett litet humm om hur det kommer se ut bilderna är inte överhela rummen utan bara små delar hihi




vardags rummet och just denna vägg kommer bli svart med mönster tror jag eller bara svart resterande väggar bli gråa





vårat somrum. väggen till höger kommer vara brun med mönster och de resterande bruna utan möster om jag minns rätt



lilla badrumet eller inte ganska stort faktiskt och skönt är det



en vinkel av köket saknas lådor anser jag men inte stångåstaden

'

anndra vinkeln på köket



vincents rum väggen rakt fram li blå med mönster



balkongen och med utsikt mot dagis

sitter i barnstolen i nya lägenheten och äter mat

lille vincent blev hungrig när vi vänta på målaren så han fick flaskan och sen med hjälp av handduken så höll han själv. mammas stora pojke


Kommentarer
cicci

åh villken mysig lägenhet.den kommer bli jättefin när den är klar.hoppas allt är bra med er

2010-03-09 @ 18:25:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0