blev visst inget igår....

skrev visst inget här igår jaja kan inte hinna det varje dag. igår tog vi det lugnt for till sjukan och stämpla mitt högkostands kort och sen så åkte vi till pappa och kopiera den och sen till soc med alla papper som dom skulle ha. sen bar det av ut till net on net och köpa en ny dataskärm. hiotta en plagttskäm wide scream eller hur det nu stavas den var på 19" och kosta 990:- tack mamma för att du kunde låna oss dom pengarna du är bäst.sen ner och hämnta mjölk och sånt och hemm och laga mat. gjorde hemmagjorda köttbullar med kokt potatis och brunsås resten av kvällen blev lugn och min migrän kom vid 7tiden igen så det var inte så roligt. somna vid elva... det var väl allt igår kommer bild på skärmen senare när jag tagit kort på den



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0