blir så trött... varför ska folk hacka på henne för...

sitter och läser en tjejkompisblogg och vad får man se jo en anonym idiot kastar ur sig det mest fruktansvärda man kan få höra som mamma och säger att hon inte gör allt för sin dotter.

denna mamman är en av det bästa mammor jag vet och ser alltid till sin dotters bästa och sätter alltid sin dotter först. denna mamman har tagit sig igenom en hel del shit och är helt underbar som person.

vill bara säga till henne skit i vad denna anonyma människa skriver du är bästa och det vet alla i din omgivning alla vet att du gör allt för din sessa

jag finns här för dig om du vill prata eller bara skrika av dig lite.

pussa sessan från mig. kram snuttan



Kommentarer
jennyhammarström - livet som ung mamma

Vad gullig du är, tack för att du bryr dig <3

2010-03-09 @ 15:57:17
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
madeleine

finns där alltid för dig folk har ingen rätt att hoppa på dig så där.

2010-03-09 @ 16:27:59
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0