då är snart den här veckan slut

då var det söndag redan. igår blev min lille prins 4 månader gud så fort tiden har gått fort fattar inte vart tiden tog vägen och han har utvecklats så mycket. han blir mer och mer lik rikardför varje dag som går. vincent är verkligen pappas pojke...

vakna halv sju i morse då och vincent var hungrig. fick mat av sin pappa sen somna han i sin vagga igen men jag kunde inte sona om var för mycket oljud runt omkring och ute så jag fick snällt gå upp. tog mitt täcke och min kudde och la mig i soffan och kolla på tv finns absolut inget att titta på kl 7 på morgonen inte ens på boxen fanns det något vettigt dåligt tycker jag

tvätt stugan idag annars blir det en vanlig söndag hemma utan att man gör något speciellt. kanske går igenom lite skåp och rensar i köket... flyttar ju snart längtar till trean skönt att komma bort från berga och alla idioter som bor här. ska bli skönt att få en balkong med.,


vincent mamma älskar dig så otroligt mycket du gör din mamam så lycklig ditt leende får alltid mamma att må så bra... älskar dig mer och mer för varje dag som går...


Kommentarer
Annica

Det är så roligt att följa er nu gumman=)

Hoppas att allt är bra med er?

Här är allt på topp,vore bara denna vinter med all kyla och snö över vore det så klart ännu bättre=)

Kram

2010-03-07 @ 19:12:44
URL: http://annica123.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0