en vanlig onsdag

idag har vi inte gjort mycket rikard´s mamma och pappa kom in och rose-marie tog hand om vincent så att jag, rikard och håkan kunde åka in till stan och fixa ett spar konto till vincentså nu kan vi spara en buffert till honom tills han blir 18 år så han kan ta körkort eller vad han nu vill göra...

sen åkte vi hem och fika lite rikard baka ju igår gjorde super goda ljusa kärleksmums.

resten av dagen har vi varit hemma och tagit det lugnt rikard har legat med migrän halva eftermiddagen och kvällen.

har precis sett en film med jacki chan "who am i?" rikatig bra och rolig och mycket acction som jag gillar...

nepp hoppa runt lite på nätet och sen sova kanske då.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0