familjen är nu i värna

ankom vid ett tiden ca och rikard ska ut i vekstan och kolla på roberts bil och sen titta över vår lite mer, robert blev glad för datan mycket bättre än den gamla. innan vi åkte hit åkte vi till coop och köpte med oss fika och sen till pappa och tog bort isen från hjulhusen och det var en himla massa is som satt där.. jag satt i en bra stund med kofoten och hacka sönder isen där inne. sen åkte vi ut. och nu har vi precis ätit mat håkan bjöd på fläskfilé, klyftpotatis och rödvins sås mums vad gott tack så mycket håkan.

snart ta och fika och då får dom se vad jag köpt för fika för det är bara jag som vet hihihi


skriver i kväll igen..

puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0