FLYTTA!!!!!!!!!

hopp idag går flyttlasset. vi lämnar idag tråkiga berga för gott och kommer aldrig mer flytta hit vänder istället blicken mot lambohov och underbara barnområden och underbara promenader i vår och sommar. känns konstigt att man bott här i två år och en månad redan känns som man bara hunnit flytta in. många minnen från berga tar vi med oss. här blev min lille prins till, här botte min kisse första ghången hos oss. här är lägenheten jag officielt flyttade hem ifrån till första gången och den här lägenheten var den lägenheten rikard och ag blev sambos helt och hållet.

ny lägenheten är nu nästan klar dock finns det saker kvar i köket som ska fixas men tar sån otrolig tid så inga lådor på ett tag men men det får man leva med kan inte få allt. fick den ju en månad tidigare så man hann renovera i alla fall.....


och som utlovat kommer det bilder från lägenheten idag ursäkta om de är mörka kommer flera sen när allt är på plats.


även haft första natten utan min prins saknad som bara den var han kom några tårar men annars gick det kanon... älskar min lille prins
en del av köket

en del av köket




vardagsrummet med fond väggen




vincents rum med blåa fondväggen och de andra väggarna är baby blåa ser vita ut på kortet



hallen



ena väggen i sovrummet. denna är mörk men på kortet ljus färg: brunt


ljus brun mönstard fondvägg i sovrummet



laminat i vårat sovrum mörk ek blev det



vincent fick med laminat golv och han fick lönn som är ljus





nepp nu måste jag sätta fart med det sista




puss och kram på er alla


Kommentarer
Terese

Skitsnygga taper!

Kommer gärna hem till dig när ni kommit iordning på en kopp kaffe.

Kram

2010-03-30 @ 14:13:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0