fredag och löning

hopp idag kom de sista pengarna in på kontot då....ner till stan en sväng idag med och rikard ska till sin morbror soom behöver byta batteri i bilen... och jag ska äta lunch med maria och cicci och cicci´s söta dotter sen efter det gick vi på stan jag till make up store köpte fel ögonskugga igår så bytte den mot en annan as snygg som matchar en annan jag har i lila.... sen till myrorna och titta runt lite. sen var det dags att skiljas åt och jag gick mot åke och inser att en idiot förföljer mig sprang in på länsförsäkringar och vänta 10 min och när jag kommer ut vänta han på mig och följde efter oss igen så jag ringde rikard som gick och mötte oss var riktigt otäckt.... hade jag inte haft vincent med mig hade jag ställt honom mot väggen men ville inte det när jag hade vincent med mig....


väl uppe hos åke skulle rikard äta lunch sen umgicks vi alla en stund och sen åkte rikard och jag och handla fredags mys och sen åkte vi hem,,,,


natt natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0