fredag och trött

fick ju inget sova i natt heller. gick och la mig halv tolv och läste min bok fans ak den vara så bra för somna strax efter ett och sen vakna jag en gång i timmen från kl var 3-4 nån gång för vincent hade mardrömmar så gav honm nappen innan han hann vakna helt.  sen vakna han rejält vid halv sju och jag var så trött inte sovit alls ju suck...  rikard tog vincent och gick upp och gav honom mat så jag kunde sova och väckte mig sen vid 10 med frukost. tack hjärtat du är bäst. rikard är nu hos sin morbror och jag är emma med vincent skulle gått på stan med har ju jordens nackspärr typiskt men men mig gör det inget får ha en mys dag hemma med min älskade son som ligger i sitt babygym för tillfället och har faktiskt somnat lite eller är på väg i alla fall. ska diska lite idag och sen göra i ordning till middagen blir pepparbiff med pommes och tacosås


skriver senare igen


trötter

jobbigt att träna på gym ju :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0