grebo och värna allt på en dag

idag ska rikard till värna och hjälpa putte och ewa med deras dator dom har trojansk häst tack vare facebook tråkigt men men shit happends. så då passar jag på att tillbring två timmar i grebo med pia och ellie och självklart hade jag med mig vincent. och gud så stor ellie har blivit 8 månader snart och en underbar blandning av sin mamma och pappa underbara bruna ögon som gör att man smälter och ett härligt skratrt och leende. hon vart glad av att se vincent och så. pia och vincent fick gosa lite med hihi.

vid ett kom rikard och hämta mig och vincent och vi åkte till rikards föräldrar i värna och käka matr blev kalops för första gången för mig vad jag vet i alla fall och gott var det med det är alltid svärfars mat mums.

ytterliggare en kväll medmigrän börjar bli trött på detta däck i deras soffa av smärtan sen barnd et av hekm runt 6 tiden och bara slappa i soffan och hoppas att migränen ger upp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0