hundra saker att göra men ingen tid

idag har jag varit på sjukan och lämnat blodprov dom ville det på vc igår med proverna ska tas innan elva eftersom de är järnstatus så det ska hollas på med ett tag och sen var det 4 andra rör med

sen for jag ner på stan och fika med cicci alltid lika trevligt tack för en härlig stund och vincent var sitt charmiga jag idag flörta med allt och alla och ville sitta upp så jag fick fälla upp liggdelen lite hihi han hade kanon kul och titta på allt som fanns.

rikard var hon sin morbror och trimma håret sen kom han och hämta mig och vincent och vi åkte hem och åt lunch

sen hämta vi daniel på jobbet och åkte till norrköping och lämna vårat xbox på lagning men gick fan inte att laga skit jävla helvete fan också..

sen var vi på media markt och handla en soda stream smak och 4 dvd filmer för sammanlagt 80 kronor ghihi billigt.

sen hem och gjorde mat kvällen s middag bestod av fiskpinnar, kokt potatis och spenat mums alltid gott med spenat me love it.

sen var det mys pys och sen sova


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0