igår försvann tiden jue

gick o la mig vid sex på kvällen med en förhoppning om att min migrän skulle gå över med hjälp av vila i ett par timmar rikard har tydligen väckt mig ett par gånger minns inget av det men men vakna 22.30 hade ingen aning om vart fan jag var tog väl 5 min att koppla att jag hade sovit men gick upp och tog lite te och sen mata jag vincent vid halv tolv och vänta på att han skulle somna och migr'änen var borta fan vad glad jag var. sen gick vi och la oss vid halv ett och hade svårt att somna men till slut så gick det. vakna vid 6 idag och myste med vincent och där kom den min migrän kom tillbaka igen fan blir så trött men har dragit i mig panodil och får se om det hjälper


vincent har fått lite ersättning nu ska få gröt senare och jag kollar på vakna med the voice på femman


Kommentarer
Annica

Pronaxen alt. naproxen är bättre än panodil vid migrän. Men om den håller i sig får du nog ta och kontakta läkaren gumman. Så där är ju inget roligt att gå.

Kram på dig

2010-03-16 @ 08:46:10
URL: http://annica123.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0