jobb???

idag är dagen med stort D för idag ska rikard på möte med arbetsförmedelingen och en bekant till oss som har en pizzeria i hejdegårde. de ska ha möte om i fall rikard kan få lönebidrag för han som har pizzerian vill ha rikard där men har inte råd just nu. så nu får vi hålla tummarna. för tillfället sitter vi hemma hos pappa för rikard är i garaget och ska byta lite slangar på bilen och göra komprissions test eller hur det stavas och kolla om qallt står rätt till med bilen. sen kl två är mötet då är jag och vincent på stan och fikar med christina och jag ska kolla efter ett svart linne att ha till min gröna stickade klänning som charlie lekt med så några sömmar har gått upp dumma katt.

klantig är jag med för vi packa skötväskan med blöjor, våtservetter, slavor och mat och napp och allt men tro på fan att man glömde flaskan så fick åka till willy´s och köpa en till så det blev en ljusblå med blad och fåglar på.


jaja skriver mer i kväll om hur det har gått...


puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0