lägenheten

idag kom rikards mamma och pappa in till stan och tog vincent en stund så vi kunde åka till lägenheten en sväng. packa in lite i skåpen i köket i alla fall. sen bar det av hem för håkan skulle till reumatologen på undersökning.

vi åkte till maxi och handla som vanligt varje måndag hendlar vi hem till en hel vecka. köpte även gröt till vincent.

sen hem och tog det lugnt och konstatera att jag har migrän så det vart och lägga sig en stund vakna kl 7 på kvällen av att mobilen ringer och det är pappa. får då veta att mamma slagit omkull och slagit i huvudet i isen och ligger på akuten. har telefon kontakt med dom under kvällen kl elva var det dags att sova så ringde akuten och kolla läget och fick då veta att läkarej var där inne och prata med dom så jag ringer mamma i morgon och kollar hur hon har det....


dags att sova god natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0