lite hemma spa för mig vad skönt

ibland har man rätt att skämma bort sig själv. rikard tappa upp ett varmt skumbad till mig.
jag tar fram mina spa tvålar ena är black rise och den är verkligen svart och vattnet blir med svart är lite peeling i den och den andra tvålen heter lemongras och den är underbar lite peeling i den med. sen var det hår inpackning som gällde och gud så skönt nu kan jag färga håret i veckan äntligen.

sen var det dags för mina ansikts behandlingar vill bara påpeka att allt jag använder är från makeup store och jag älskar deras produkter lite smått beroende av det stället.

börjar med en peeling med små små peelingkorn så det inte gör ont och sen efter det är det dag för min mudmask och den är rolig för då leker jag smurf hihi

och när den stelnat är man helt orörlig i ansiktet och då är det tags att ta bort den och sen tar jag ansiktsvatten första och avslutar det hela med moisture mask som jag smörjer in och tvättar bort i morgon....

sen blir jag lenare än vincents rumpa hihi




steg ett i min ansikts vård peeling mask från make up store




steg två i hudvården är min mudmask som man blir blå av och stelt som bara den blir det med    från make up store


så här ser jag ut med min blåa mudmask på och det är stelt som fannn


sista steget är moisture mask som kan gras på två sätt ena är att använda den som en mask eller så gör man som jag och smörjer in och tvättar av dagen efter    make up store


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0