lördag och fjädrar i maten mums.....

idag skulle vi ha kyckling klubbor men av ny funnen vana har jag lärt mig att kolla kycklingen redan när den är fryst och jippii vad glada vi blev hela middagen förstörd för det var fullt med fjädrar i maten mums eller inte fan blir så trött och ändå var det guldfågelns kyckling klubbor så då kan man ju ställa höga krav anser jag....

så det bar iväg till maxi och handla mat till idag och i morgon. idag blir det istället hemma gjord pizza och sen på söndag blir det gojsgojs (pasta, creme fraiche med tomat och basilika, majs och bacon). sen blir det en lugn lugn lugn kväll hemma. i morgon ska vi till kenneth för då fyllar han år fast han fyller ju egentligen den 29 februari men men


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0