migrän hela jävla dagen

vakna kl 3 i natt igen med blixt migrän men rikard gick upp med vincent så jag fick sova. men storebror ringde och väkte mig men vet i fan vad kl var då. tydligen hade rikard´s mamma ringt på hem telen och sagt att det var översvämning i källaren i värna och rikard hade skrivit det på fb och allan undra om dom behövde hjälp men allslam var på väg men skulle ta några tim för de hade mycket att göra.

fick sedan veta att det kommit in rötter i brunnen  som ligger nästan ute på gärdet i värna fan så träligt så nu har dom ingen värme för värmepumpen gav upp suck...

min migrän vägra ge sig tog först två panodil extend och det hjälpte inte 6 tim senare blev det en panodil och en naproxen och ett bad i mörkret men inte fan hjälpte det. men envis som man är kollade jag på först gossip girl, sen blev det 24 men gav upp till slut och tog en tradolan och gick och lade mig....


natt natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0