Min pappa, min hjälte och min idol en och samma person

i tisdags den här veckan var min pappa på datortomografi för att kolla hur cellgifts behandlingarna fungerat. vi vet att strålningen har fungerat kanon på tumören i lungan men hur har cellgifterna funkat på metastaserna i buken och i binjurarna? det värsta är att gå och bänta och vänta och vänta på att han ska få en läkar tid och vi äntligen får svaret. hatar detta. ser hur pappas cancer förstör allt kommer i sin väg. jag ser hur illa min familj mår mamma är ledsen och försöker vara stark för pappa, kenneth är ledsen och försöker hålla ihop sig, allan vet jag inte hur han tar detta han säger inget eller nått. och jag då hur reagerar jag och hur mår jag??? bra fråga!!!! innerst inne är jag ett riktigt vark på väg att springa i jordens fart in i en vägg men jag måste vara stark för mamma och kenneth jag måste vara stark för mig själv. kan inte visa pappa hur ledsen jag är och hur mycket jag hatar hans cancer. hatar verkligen att jag skrev en uppsats om hur det är att leva med just pappas cancer och de olika väga det kan gå om det posetiva eller negativa besked vi får... och detta skrev jag veckan innan vi fick hans diagnos...

bröt verkligen ihop när jag fick höra att pappa hade cancer efter att rikard hämtade dom på sjukan skulle jag gå tillbaka till praktiken och väl nere i kulverten bröt jag ihop och skrek... det var då jag insåg att min pappa har cancer och det finns inget botemedel de kan bara bromsa förloppet. och samtidigt var jag höggravid och inte bra läge att bryta samman,,,,

rikard hämta mig efter att han kört hem mamma och pappa....

och nu går man och är lika jävla rädd och nervös och allt jag vill är att skrika rakt ut, jag vill med bryta ihop jag vill med gråta. men jag kan inte måsta vara stark för min skull, min familj och för vincent måste tänka på honom han kommer först hans mamma måste vara stark...

vet i alla fall att jag aldrig mer rör en ciggaret i hela mitt liv aldrig att vincent ska gå igenom det min familj gör nu....

fan hatar att det ciggaretternas fel att min familj mår skit och att jag är helt paj inombords.....

älskar min pappa.. min pappa är inte bara min pappa han är min hjälte han finns alltid där när man behöver honom, min idol alltid sett upp till min pappa alltid velat bli lika stolt som min pappa. ja vad kan man säga min pappa kan inte tänka mig en vardag utan dig.


JAG ÄLSKAR DIG PAPPA NU OCH FÖR ALL FRAMTID


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0