ny dag och nya äventyr

vad ska man hitta på idag då mån tro????
måste köpa ny generator till bilen för den håller på att gå åt helvete bilen laddar mellan 16-17 ibland även 18 ska ladda ca 13 oj då.... sen blir det att åka och lämna lite påpper på olika ställen och så´..... sen får vi se vart dagen för oss...


vakna för en halvtimme sen av att mitt lilla hjärta ligger och sparkar och skrattar i sin vagga... gick upp och gjorde en flaska mat och så gick vi ut och satte oss i vardagsrummet istället så rikard får sova lite  det behöver han...

jag kan vara hur ledsen som helst men så fort man får ett leende eller ett skratt från incent är allt som bort blåst och man är lycklig alla för'ldrar vet vad jag pratar om....


nepp nu ska jag se på animal planet och sen kanske göra frukost får se om jag gör det eler om rikard gör det när han vaknar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0