ny vecka och denna kommer bli fullspäckad

idag ska rikard byta servo åumpen så att vi får våran bil igen och sen så ska vincent och jag umgås med min pappa under den tiden rikard håller på. sen vid två ca kommer rikards mamma och bror och hämtar vincent *snyft snyft snyft* hans ska sova i vä'rna i natt så rikard och jag kan packa det sista i kväll egfter som i morgon flyttar vi jipiiippiippipipipi


och i kväll ska rikard och jag på en musik undersökning och den tar ca 3 timmar så¨då kan man ju inte ha bebisen med sig så därför ska han sova i värna kommer bli så konstigt att vara utan honom i natt men jag vet att han har det bra i värna dom har haft honom ett antal timmar i sträck förut så det är j
jag inte ett dugg orolig för.


som tack för hjälpen på musik undersökningen får vi 500:- var och det behövs då vi går lite back den här månaden och sen har även rikard sålt vårat gamla x-box på tradera för 500:- fattar inte att folk betalar det för ett trasigt spel men men vet att delarna är svin dyra tilld en så,,,,

kommer lägga upp bilder på vincent och från i går när rikard mekade med bilen....


skriver i kväll och kommer några bilder från nya och gamla lägenheten idag och i morgon och onsdag....


puss och kram så länge



älskar alla mina vänner och min familj



Kommentarer
Terese

Vi älskar dig också Madde.

Kram Terese

2010-03-29 @ 12:17:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0