oho jaja oho jja oho vad roligt jag har idag

sitter hemma hos mamma och pappa och rikard är i garaget. börjar idag med att åka till skroten och hämta en generator till bilen då våran gått åt skogen så vincent och jag sitter inne hos pappa.... vincent ligger på golvet och leker med sitt babygym som bara den,,,,, om vi inte blir klara med bilen idag blir det en sväng till pappa i morgon med och göra klart lånar pappas bil då ....

sitter och väntar på att underbara pernillas lilla jesper ska komma ut idag han får inte komma i morgon har hon sagt för det är hennes dag... skulle inte heller vilja ligga på förlossningen med smärta på min födelsedag....


hoppas det går bra för lille rikard ute i garaget han måste ju riva halva bilen för att komma åt...

skriver i kväll igen bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0