saknar som bara den

då har lille vincent åkt i väg med sin farmor och ska ju som sagt sova där i natt. kunde inte låta bli att fälla en tår men jag vet att han har det bra men saknar ju honom så enormt mycket

men fick ju gosa så otroligt mycket med honom innan dom åkte och kommer ringa och säga god natt sen med hihi...

han kommer ju hem i morgon bitti igen när vi ska flytta kommer bli tuffast i kväll och i morgon bitti. usch vill inte vakna utan hans underbara leende men men måste lärar mig....


mamma älskar dig så otroligt mycket vincent nu och för all framtid

ha det så bra hos farmor och farfar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0