servopumps helvetes fanskaps jävla skit faaaannnnn

hämtade vincent hos farmor och farfar och hör att bilen gör något konsigt ljud men men tänkte att det är nog våran genersator som behöver smörjas och åker hemåt. vid rödljusen vid braskensbro blir det ett jävla liv och stanna nere på brasken och ser satt den pissar olja och stänger av bilen och ringer pappa. älskar verkligen min pappa han är bäst det är mamma med....

pappa bogserar hem oss till dom och rikard fick in bilen i garaget olch konstaterar att servo pumpen har gått åt helvete jippi får låna deras bil och åker hem för att leta efter en ny pump jävel.

kollar runt på de olika skrotupplagen hemsidor och ser att det kostar 1000:- för en pump

suck jag hatar detta. dags att sova och ser hur vi ska lösa allt i morgon



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0