stressigt värre ellervad ska man säga

träffa christina på stan idag runt fyra.hade med mig vincent så rikard fick vara lite ledig med kan vara skönt det med för honom. tog en fika på kafe och kök på gränden och sen ner till hm och köpte en tröja som vincent ska ha på sig på kenneth´s födelsedag på söndag och skynda mig hem där rikard höll på med middagen och sen iväg igen yträffa mamma på stan och gå på klubb kväll på make up store. köpte två ögonskuggor och en eye pencil som var grå metallic och ögonskuggorna var lilla och gulvita....

efter make up store gick mamma och jag till hamlet mamma tog en öl och jag en cider på en torsdag nej fy madeleine hihi

satt och prata lite om pappa och om framtiden och så mamma behövde verkligen få prata av sig lite,,,,

efter det åkte vi var och en hem till sig och när jag kom hem satt lille vincent vaken och vänta på sin mamma tillsammans med sin underbara pappa, sen vart det mys i soffan och så... nu är det dags att sova natt natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0