tack min älskade mamma du är bäst

ringde och prata med mamma idag. prata om påumpen och så och beräötta att den kosta 1000:- och att vi ska försöka hitta fram pengarna och då svarar hon att vi får låna dom av henne underbara mamma. har ju precis lånat 1000:- till en ny data skärm så kommer betela varje månad så det är bra det glad att mamma finns ska försöka få tag på en pump idag annars blir det en i morgon

resten av dagen har varit lugn bara tagit det lugnt hemma oich myst med min familj.. vincent är fortfarande förstoppad suck....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0