tidig morgon för familjen idag

ställde alarmet på kvart över sex för att hinna till lägenheten kl 07,00 för mellan sju och halv åtta kom tapetseraren och så. han fick nyckel och prata lite om vilka väggar som skulle ha fond och så vidare.
sen bar det av hem och hade tänkt sova lite men det hade inte vincent tänkt så kl nio gav vi upp och valde att äta frukost i stället och då ska vi tillägga att vincent väckte oss kl 4 och ville sova i vår säng vincent som men inte mamma......

ringde mamma kl nio och kolla hur hon hade det. dom hade kommit hem runt midnatt och hon var rejält omtumlad med hjärnskakning och minnes luckor. så det är att hålla det under kontroll har även talat med henne nu precis och hon har inte svimmat än i alla fall och hon har lyckats äta utan att få upp det igen men hon stannar hemma resten av veckan i alla fall vilket jag anser är väldigt klokt av henne.

mamma bad mig även ringa lugnmedicin och se om vi kunde få reda på när pappa ska till lökaren men det var sånna köer där så dom låg efter i schemat så det kunde dröja upp till 2 månader innan vi får veta.. fan vad roligt då jag vill veta nu plus att pappa blivit sämre igen och hostat hela natten så kan det troligtvis vara så att han har lugninflamation igen inte bra i hans tillstånd kanske då.....


men men jag får tjata på honom så kanske vi hamnar på akuten i kväll eller i natt hoppas verkligen inte det.


jaja det var det jag hade att rapportera nu kommer mera uppdateringar på läget i kväll när jag vet mer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0