trött jag är nu då

nu är det kväller har idag intagit sen lunch blev korvsoppa med pasta i och sen blev det kvälls mat en liten bit pizza och sen har vi kollat på 24 lika spännande som alltid.

snart ska vi se wallander mastermind eller ja den börja nu men kan den utan till...

i morgon ska vi till lägenheten och börja lasta in i köksskåpen och på tisdag kommer dom och ska tapetsera.

kommer bli så fint i lägenheten  med alla fondväggar och så kommer bli skönt att lämna berga för gott flyttar aldrig mer hit det lovar jag

på onsdag ska jag möta pernilla kanske och lämna present till henne och jesper..

nepp u ska jag gosa med rikard.. bye bye natti natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0