trött som fan och BVC

fy fan vad trött jag är idag knappt sovit alls som i tidigare inlägg så somna vi 2 vakna fem somna 6 och vakna 8 igen jippi ser ut som ja jag vet inte vad trött är jag i alla fall. så idag tänker jag inte göra många knyck direkt för trött för det. tänker bara gå till bvc idag och ingen annan stanns orkar inte orkar inte ens tänka.

vincent var så duktig på bvc och han följer sin kurva perfekt

vikt: 7160
längd: 66 cm
huvudomfång: 43,5 cm

fick ny tid till fem månaders koll och vaccination och även läkar tid för 6månaders kollen.

när vi kom hem gjorde jag ordning för lasange i veckan brynde färs med kryddor och lök och frös in det. sen gjorde jag middagen så det bara var att värma den sen.

blev kyckling soppa och det är ju så gott me love it...


sen har vi bara tagit det lugnt...

natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0