vårdcentralen idag då kanske eller????

vincent väckte oss halv 4 och var hungrig och vägrar somna om jippi. jag är snurrig av min tradolan. ska ringa till vårdcentralen och be att dom tar prover och kollar vad som är fel har ju haft migrän i 2 veckor och inget hjälper i går blev det bara värre och värre och värre hela tiden sov och mådde piss hela tiden och kunde knappt ta vincent.


ska försöka sova lite sen o han vill somna tradolanen gör mig snurrig, svettig och illamående hatar den... men jag hade inget val. skriver mera sen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0