vilken härlig dag

solen skiner och himlen är blå och snön smälter hoppas den snart försvinner så jag kan gå ut och springa med vagnen. vakna kl 6 idag för rikard skulle hämta sin mamma som ska till sjukhuset och kan inte köra bilen själv...
vincent låg och lekte i vaggan i en timme och kl 7 var det dags för frukost så då fick han sin flaska och var nöjd så. och efterden somna vincent i soffan och sov till kl 9 ca. och kl 8 kom rikard hem och vi åt frukost tillsammans och hade mysigt. halv tio kom håkan och rose-marie. sen vid tio kom kenneth och lisa och lämna en tårta som robert ska ha i morgon eftersom han fyller år i morgon så då ska bjuda på tårta på jobbet. . sen var det dags att köra hem rikards föräldrar att åka hem och rikard lämna mig och vincent i ullstämma och så får vi se när han kmommer och hämtar oss...

nu ligger vincent hos sin morfar och sover....


hej hej så länge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0