17e maj och pappas födelsedag

idag är det pappas födelsedag garttis min älskade pappa jag älskar dig så himla mycket.
så det blev en tur till skägget idag och fira honom hade med mig 4 bakelser och tårtljus så han fick en liten tårta i alla fall och blomma och lite lotter.

sen fika vi ett tag och sen bar det av till ullstämma och fixa en jädrans massa papper och sånt.

sen hem och äta mat.

trött som bara den är jag idag med men men thats life

åkte förbi netto och köpte en rolig sak bild kommer längst ner på detta inlägg






pappa och vincent



vincent leker med sin morfar



vincent med sin mormor



ligger i vagnen eller halvsitter på sitt sätt



vincent leker med sin bil



pappa och hans mini tårta



detta köpte jag det är 3påsar på 100g var med annanas, mango, jordgubb, hallon och persika perfekt till frukt pure hihi fanns i frysen mee love it



så 1,5kg frukt för 50kr bra pris tycker jag i alla fall


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0