24 ÅR IDAG!!!!!!!!!

idag är det alltså min födelsedag. hmm förra året så här dags var man ju gravid hihi...
gick upp med familjen min och vi gjorde frukost ihop idag.

frukosten bestod av enligt tradition från mamma  och pappa:

äggröra, bacon, bröd, pålägg och massa annat gott pålägg och juice och sånt mums....

sen åkte rikard och vincent iväg vid tio och jag gick ner till bussen och ,ötte upp maria p och sen gick vi hem till rebecka och sen gick vi alla ner till ewa för jag skulle hämta våran nya vagn som vi ska köpa av ewa...

sen hem och göra fikat och fick en blomma av becka och maria tack så mycket sen satt vi och snacka och umgicks hade jätte trevligt och sen kom rikard, vincent, rose-marie och håkan hit och hade paket till mig hihih tack, fick mons kallentoft´s nya bok vårlik underbar älskar den och sen fick jag en ny hemtelefon och en grill av rikard, vincent, daniel och robert.

vid 14,30 tiden kom mamma och pappa och fikade och min present fick jag tidigare av dem. jag fick sängen i födelsedags present. tack mamma och pappa.

sen kom christina med presentkort till kläder och vi snacka lite. sen vart det lugnt i två timmar sen kom yia-ting, andreas och lille max och efter dem kom kenneth och lisa. av yia.ting och kompani fick jag ett choklad fondu set i form av ett hjärta, chokladkaka och en burn. och av min bror en mega stor blomma i världens häftigste kruka.

middagen blev sen åt mat vi 22,00 grillade kyckling muma så gott det var.

nu är jag helt slut kommer sova gott i natt

nu kommer det MÅNGA bilder



kenneth och vincent




morbror gos



lisa ska ha vincent puss



blomman från kenneth och lisa



mig älska denna blomman



fondu set från yia-ting, max och andreas



grill kungen rikard



mmmmmmm gott



jätte gott



frukost tajm



gott



vincent ska få prova äggröra



browni eller hur fan det nu stavas



sverige tårta



underbara rebecka



nya barnvagnen





telefonen



blomman från becca och maria



blomman



grillen



nya boken



lillkillen har roligt



äggröra var ingen hit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0