6 månader

för sex månader sen nu kl 7,30 låg jag med kraftiga värkar på förlossningen och mamma kom upp för att byta av rikard en stund minns den smärtan så enormt men den var väl värt det kan jag lova.
kl 13,07 föddes min älskade skatt, min dyrbara juvel jag mitt underverk jag kan än idag inte fatta att jag har fått en så fin gåva som min son. jag kan inte fatta att han är min att ja vad ska man säga detta är en känsla som jag vet att alla mammor känner igen när de ser på sina barn man kan inte fatta att tiden gått så fort.

han är min lilla ängel och jag älskar dig så enormt mycket vincent




första kortet på min bebis



jag var helt i chock kunde inte fatta att det var över att han var här



och sen så här stor idag bara 6 månader emellan bilderna ju


Kommentarer
emma gudomlund

han är redan 6 månader

och ja har inte ens träffat honom än...

2010-05-06 @ 16:04:26
URL: http://emmagudomlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0