allergi centrum

kom till allergi centrum vid tio i ett och fick sätta oss och vänta en stund. innan det hade vi varit en sväng på mamma jobb och hälsat på och rikard var uppe på labb och tog prover inför sitt läkarbesök på fredag. vincent hade väldigt roligt med sin mormor och godis skålen...



vincent kastade ut godiset ur denna skålen....

hoopp nej men väl nere på allergi centrumfick väl vänta en kvart ca innan vi fick komma in. och pratade lite med dom om vad bvc sagt om att det är extremt sällsynt men händer att små bebisar kan vara pollen allergiker så fick testa för björk och sen skrämde dom skiten ur oss och sa att han kanske är allergisk mot katt. så då testa dom mot det med och även mjölk då.

ut i väntrummet i en kvart då....

sen in igen och gud så nervösa vi var hatar detta men men kollade på prickarna och ingen reaktion varken på björk, katt eller mjölk.



jaaa hårga bebisen får stanna kvar

på allergi centrum sa dom att vi skulle börja byta uty en tredjedel av ersättningen till baby semp och blanda det med profylac en gång om dagen i ett par dagar för att se hur han reagerar.
så det blev att åka till coop och handla det då och där står mitt ex och hans irriterande brud...

ja för att förklara den historien kort marcus får inte prata med mig för hanna, marcus pratar och smsar mig bakom hannas rygg och har väl gjort det i över ett år eller två....

jaja suck




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0